Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale în strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact în cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Managing Partner InnerLook
Aria Mini
Inventory and Stock Analysis Module
Archer C20i
Canon LX-MU800Z
European Horticulture Congress 2024
cel mai mic player muzical din lume
ELO Digital Office Romania
Starent
IBM Bucharest Systems Laboratory
ERP in regim SaaS
ARCHIBUS
comert online
Salon Geneva
AirPrint
Canon imagePRESS C600i
oportunitati afaceri
IntroPro
Power Tune-Up
Elena Carstoiu